четвер, 2 березня 2017 р.

За сьогоднішній вечір аж дві гарні новини…….які теплом надії порадували мене)))) 

Перша новина- в нашій газеті «Каховська Зоря» надрукували мою статтю.За що я дуже вдячна всій редакції газети,а особливу подяку хочу висловити Кісєльовій Жанні Іванівні та Сошніковій Ірі,за те що ви інколи бачите в мені маленький талант письменниці))),і окрема вдячність за підтримку і допомогу в моїй боротьбі з хворобою. 

А друга новина,це те що селищна рада по програмі соціально-економічного розвитку виділила і перечислила сьогодні п’ятьом потребуючим тяжкохворим жителям селища по 5 тис.грн,до числа яких ввійшла і я. Може це і не велика сума,хтось скаже,але коли в порівнянні з минулими роками соціальна одноразова допомога становила АЖ 50 ГРН,то 5 тис. вже мають дуже велике значення,особливо в той час коли кожна копійка може вирішити подальше життя.
І тому дякую селищній раді та депутатам за такий значний «+» до мого збору коштів!!! 

І такі новини додають ще більшого бойового духу та оптимізму,за які хочеться дякувати безперестанно.

Немає коментарів:

Дописати коментар