неділя, 30 квітня 2017 р.

Переглядаючи відео відчуваю ті ж самі емоції, що і відчувала перед і під час концерту))) Це емоції нестримуючого хвилювання, радісні емоції та неймовірне відчуття вдячності!!!!!!

ДЯКУЮ Вам,Гена Гнатовський, за Ваші відео та сюжети, які несуть в собі добрі справи та частку Вашої особистої людської доброти і небайдужості!!!

ДЯКУЮ, Тетяні Сєровій, Олені Степановій та всьому творчому колективу ДК Меліоратор за Вашу небайдужість та доброчинність, в яку Ви вкладаєте всю душу, власні сили та час, організовуючи такі чудові події,як благодійні концерти в підтримку тяжкохворих людей. ВИ НАДЗВИЧАЙНІ!!!!!

ДЯКУЮ Благодійному фонду "Лєпта",всім його волонтерам та особисто Світлані Бжезіцкій за Ваші добрі справи, які несуть в собі рятівну силу в житті кожного хто звертається до Вас за допомогою. Дякую Вам за Ваші великі добрі серця!!!

ДЯКУЮ, дітям та дорослим, всім учасникам концерту за те, що в той вечір ви подарували всім глядачам Ваших виступів неймовірно позитивні емоції, а особисто мені ще й приємні хвилювання та водночас моральну підтримку! ВИ НАДЗВИЧАЙНО КРУТІ!!!

ДЯКУЮ всім глядачам та відвідувачам концерту за те, що не залишилися осторонь, за те що небайдужі до мене та моєї проблеми, ДЯКУЮ, за те що прийшли в той вечір підтримати мене та подарувати свою часточку добра, яка є для мене надзвичайно важливою!!!

ДЯКУЮ, моїм рідним, друзям та знайомим за те, що завжди поруч,за те що підтримуєте морально(і не тільки)!!!І навіть, ті хто не були присутні в той вечір на концерті, Я відчувала Вашу підтримку,навіть, на відстані!!!!Люблю Вас сильно-сильно!!!! Екатерина Пильщикова, Helen Novokhatska, Anna Zabelina, Вікторія Іванова, Альона Корсун, Володимир та Танюшка Жданові, Віра і Андрій Калові,дякую Вам за ВАС))))

ВИ МОЇ НАЙКРУТІШІ ДОБРЯКИ, Кожен з Вас в той вечір зробив мене ще більше щасливішою і ближчою на крок до найзаповітнішої мрії – бути здоровою, насолоджуватися кожним моментом та радіти життю без болю та страху!!!
ЛЮБЛЮ ВАС!!!ЛЮБЛЮ ЖИТТЯ!!!!І тому я впевненна, що все буде добре!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=Fr_E00wqNss

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити